مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:252022-12-25اقتصادي

زیرساخت های شهرک ها و ناحیه صنعتی لامرد تکمیل می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعلام کرد که برنامه توسعه کمی و کیفی 2 شهرک و یک ناحیه صنعتی مستقر در شهرستان لامرد، با هدف تقویت بسترهای سرمایه گذاری و حمایت از صنایع مستقر، - در دستور کار قرار دارد.

سید مصطفی هاشمی یکشنبه 4 دی ماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات 2 شهرک و یک ناحیه صنعتی لامرد، گفت: مراحل آماده سازی زیرساخت های شهرک صنعتی انرژی بر این شهرستان در فازهای مختلف مد نظر قرار گرفته و شهرک صنعتی لامرد و ناحیه صنعتی نیرایی هم به لحاظ کیفی تقویت خواهد شد.

او با اشاره به اینکه شهرک صنعتی انرژی بر لامرد برای استقرار صنایع حوزه انرژی و طیف گسترده ای از صنایع پایین دستی مورد نیاز، جانمایی شده است، گفت: با توجه به توسعه صنعتی شهرستان لامرد و فعالیت صنایعی نظیر آلومینیوم، این شهرک صنعتی می تواند در تکمیل زنجیره ارزش این صنایع و صنایع پایین دستی نقش مهمی ایفا کند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، گفت: هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری برای راه اندازی صنایع پایین دستی آلومینیوم در این شهرک صنعتی اعلام آمادگی کرده است که امیدواریم با جذب این مجموعه سرمایه گذاری، شاهد تسریع در راه اندازی و فعالیت این شهرک صنعتی باشیم.

هاشمی با بیان اینکه شهرک صنعتی انرژی بر لامرد 1083 هکتار مساحت و ظرفیت استقرار1250واحد تولیدی و صنعتی با پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شهرک ها و ناحیه صنعتی لامرد تکمیل می شود

زیرساخت های شهرک ها و ناحیه صنعتی لامرد تکمیل می شود